:( älskade bror

före första, så har jag nu bytt blogg igen :) tycker själv att blogg är bättre än blogspot,
så hela morgonen slappade jag tills jag hörde att bror min låg på sjukhuset
efter hans shorts fastnade i cykeln och, jag vet inte riktigt va som hände ;o
men han hade väll ramlat och försökt ställa sig upp, men då hade han svimmat :(
usch, och då hade en  tjej sett de och hon ringde ambulansen, hon ska få dagens ros
av mamma!  men han är iaf hemma hos mig nu :') med skrap/blåmärken överallt, benen,
magen & ryggen och massa mer, jag ska fara och städa hans lägenhet för att va snäll
innan jag far på måndag! :] plus att jag fick mig en springtur ner till ica efter att min lillebror
tagit 1000 :- / idiotunge alltså, han är fan ba 6 år troja och tar pengar av varenda jävel i familjen'
grymt arg tjej var jag då, men nu ska jag pyssla om min bror ;a och se vart kvällen leder

niklas nylund, my best brother ever {v

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0