he he heeee

090725

som sagt kom ja hem efter en natt i ljusta. oså somnade jag dirr eftersom
ja sov typ ingenting inatt eftersom sandra tog täcket hela natten,
hahaha, inte bra. vaknade sen vid ett, for till ljusta igen för att städa & diska
mysigt var de, not. åkte hem och käkade och sen vart de datan
än sitter ja kvar, men strax skaja ut med amanda, tim, adam & tomas
och idag pratade ja med tobbe, jätte mycket :) hur glad som helst vart ja då
vi var tsm för typ 1½ år sen ju, sen träffades vi för ngn månad sen när
vi väntade på bussen, annars har vi inte pratat eller ngt så. men ja vart
mycke glad, en bra pojke dedär :')  hihi.

och vill ni veta så berättade min
mamma nyss att min mormors syster, carina hade varit i sthlm med sitt
barnbarn som är...6 år troja. och under 2 dagar hade hon gjort av med
10.000 på honom. alltså, helt jävla sinnessjukt. 10.000 på en unge som
är 6 år, han hade fått allt han pekade på. typ, en klubba för 50 :- som han
hade tagit 2 tuggor av, sen slängt. de var så med allt, döda honom.
när ja endå är på g, kan ja berätta att när han skulle lära sig gå på pottan
så fick han välja vilken han ville, såklart man tar den dyraste. sajflsd, aa sen
hade dom köpt en brödrost, en helt vanlig. men han ville inte äta dom mackorna
för han ville ha en brödrost som gör märken(typ mussepigg lr nått) aa, tro på
fan att dom handlar de då..... ååh, nu är ja arg :d haha. så nu skaja gå härifrån
pusseleleieieie, de var allt ffrån mig idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0