hemma igen

okej, ja åkte ju igårmorse. och vi stannade i kramfors för att gå på dollarstore,
där vart de att köpa 5 mappar, ladda inför skolan (y) aja, sen köpte ja body butter,
sockervadd, godis, bratterier och massa sånt. sedan bar det av till övik på riktigt
vi lämnade av våra saker på hotellet sen tog vi bilen till stan, då vart de att köpa
en tröja & två linnen. sen när vi precis kommit till hotellet igen, så ringde johan & jonas
mig och kollade om ja var i stan, men nejnej. så ja tog med mig jens och vi lånade
cyklar och cyklade in till stan :) så mötte vi dom där, oså vare uttern, illern & fritz
occh massa andra. sen cyklade vi tillbaka, typ två timmar senare. då somnade jag dirr
vid halv 9 klev jag upp igen, då gick jag med jens till gymmet och tränade där :) och efter
tog vi ett dopp i den kalla poolen, uppfriskande vare. och eftersom vi bodde precis
bredvid copp forum, så kom vi på 2 minuter i 10  att vi hade ingen dricka. så vi gick på
coop och köpte hallonsoda (L) underbart. sen var vi ego hela kvällen, och min lillebror
jens fick sova på mitt rum, eftersom jag vågade inte sova själv :$$$ tönt ja är! men
han var vaken med mig hela natten typ, för ja skulle se tv.

idag klev vi upp halv nio, oså gick vi ner på hotellfruskosten. alltså, de är ju de bästa
med att bo på hotell, helt amazing <3 jag åt hur mycket som helst faktiskt, fetto på
hög nivåhalv tio åkte vi till paradisbadet, och där vare grymt kul! vi var väll där typ
4 timmar, trodde faktisktde skulle vara skittråkigt med familjen, men de vare
faktiskt inte. och kanon väder oxå! mums men sen åt vi på max, de skaja aldrig
göra om igen! alltså, före första var maten äcklig och dom var helt cp i huwe,
uscha! donken kommer alltid vara de bästa för mig, love lovelove it
sen åkte vi hem, jag liten trötter sov nästan hela vägen hem <3

men nu har ja skrivit för låångt, börjar få ont i händerna eller armarna, så nu
går jag och leker med elin :* btw, min pappa har börjat kalla henne elias....
 om ja endå visste varför

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0