riktigt bra kväll

090717

först vart det elin, lagade tacos till henne :) hoho, vad söt jag är ibland alltså
men sen tog vi åke ner till ica för att köpa kakor & choklad, mycke gott. efter så tog
vi bussen till dennis, för att vara med dennis mogge olof tim & anton. :)
dom satt och drack ochså, kan säga att ja drack eller rökte I N G E N T I NG! -
duktigt av mig. efter ett tag så gick vi ut, skulle gå till bigboy, sen poff skulle
vi ta moppen, aamen ingen ville orka turkpack, och någon moppe började läka
bensin och allt vare va dom tände på bensin på marken, började brinna asmycket.
hoho, men sen gick jag, elin & mogge in och såg på film, och någon timme efter
kom dennis & olof, sen kom typ tobbe jim och alla andra pojkar in, så låg vi alla
i en hög på golvet typ, och vid fyra så hade typ alla somnat, jag & elin var aspigga
så då tog vi en promenad hem till granloholm, somnade vi halv sex kanske



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0