bröllopsdrömmar! :')

BRÖLLOPSDRÖMMAR ÄR NOG något som finns med alla tjejer
sedans barnsben. redan som en liten pluttiluttistjej så har
man ju drömmar om hur man vill hur ens bröllop ska vara, hur
det ska se ut och vilka som ska få komma. och vissa håller
verkligen kvar om hur dom vill att det ska se ut och vara, kanske
inte vilka som ska få komma eftersom man börjar nog umgås med
annat folk med åren som vi alla vet. men idag, så kom jag att tänka
på att, nu vet inte jag om killar planerar sina bröllop som en tjej gör.
tror inte det men det kan ju faktiskt hända, och vad skulle ske om en
tjej planerat sitt bröllop så himla stjärnklart och killen också har gjort de?
jag menar, det är lixom så himla fint och gulligt när en tjej gjort klart allting
men oså blire en krock. för jag tror de skulle bli svårt för en tjej att släppa
allt man hållt i, i flera herrans år. och det är ju alltid tråkigt att behöva dela med
sig och inte få allt man vill, bröllop är ju något som förhoppningsvis bara händer
engång i hela livet! ne, bröllopsplanerna får nog hållas till tjejerna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0