dagens skratt!

efter skolan idag vart de mamis jobb och tog en fika :)
sedan gick jag och köpte två par strumpbyxor
alltså, jag älskar dom! det vart gråa och svarta för mig
när jag hämtat tobias på skolan så står det kanske, 5
tjejer utanför ica och tillslut spottar den ena tjejen den andra
rakt i ansiktet! hon spottade självklart tillbaka och sedan gick det
över till att dom började dra varann i håret och av det lilla
när jag hörde så handlade det tydligen om att någon hade snacka
skit om den andra. men wtf, före första var dom MAX 13 år! max alltså
och sen, alla snackar typ skit om alla. iallafall i sundsvall då
nu ska jag låta vuxen och säga, vad händer med dagens ungdomar?
iallafall så satt jag mitt emot och asgarvade, sjukt pinsama tjejer
och dom andra som också var med dom där bara stod där och såg
allmänt fula ut bara! hahahah, dagens alltså!


åh, kan någon va snäll och ge mig sjukt med sommar
sol sol sol, så jag kan bli lite superbrun!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0