felsms.com

www.felsms.com
är sidan som underhållt mig nåra dagar nu
och tänkte att nu skulle jag nog dela med mig humor!

här får ni ett smakprov!

såg att kvaliten inte var så bra, så här skriver jag dom också.
1.
Till: pojkvännen
Sms: HAHAHAHA jonas hade glömt att raka sig idag. jävla igelkottspung, fyfan
Svar: Tack ska du ha din fitta var inte så fin den heller

2.
Till: Mormor
Sms: vad jag önskar mig i julklapp? hm, typ ett blowjob ;)
Svar: Jaha, vart kan man få tag på sådant då?

3.
Till: Mamma
Sms: jag och tobbe runkade ner hela källarrummet. vi skall städa till där efter träningen.
Svar: Hur menar du? Vi förstår inte. Kommer snart puss Ma & Pa

4.
Till: Pappa
Sms: Hejsan! Tack för igår. Det du gjorde var helt fantastiskt. Jag har nog
aldrig fått en sån skön avsugning. Hoppas du kommer över mera. Puss
Svar: Vad du och dina brudar du tar hem varje jävla helg får stanna mellan er.
Varje helg är det  skrik, stön och dunkande från ditt rum. Nu kanske du fattar varför
jag vill att du flyttar...detta var droppen




Kommentarer
Postat av: Maja

Haha sidan är underbar:p Jag nöter den varje jäkla dag xD

2009-12-25 @ 09:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0