julkänslan?

nu luktar det julmat i hela huset :') var det bara jag som inte hade någon
julkänsla igår? alla andra år brukar jag få den flera dagar innan! men igår fick
jag den aldrig. inte ens när jag såg på kalle, inte ens utav maten. sist men inte
minst, jag fick den inte ens när jag öppnade alla julklappar..jobbigt
och julen som bara är engång per år! dock så är jag väldigt happy över allting
som jag fick. jag orkar inte knäppa bilder på allt, så gör det lite lättare och
skriver en lista på de istället. sedan blir det ner och fira mera jul med mammas släkt




ny datastol
en tvättkorg. hahah, ganska behövandes
ny plattång
pengar
snygga killar almanackan 2010
pälsjacka
galet mycket kläder bla. min kära nyårsklänning
skor
presentkort
spikmatta. som var årets julklapp!
smycken



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0