miniskelskada?

tuddeliuuu! känns som jag bara haft luciaträning idag
bakade lussekatter och kärleksrutor när jag kom hem
och berättade även för mormor om mina glappa knän
som dom inte alls funkar som ska. och hon är ju sjuksköterska
och hon sa att det troligen är en skada på minsken i knäet.
ni som inte vet vad problemet är, så handlar det om att själva
knäet kan glappa ur när man går och det går inte simma för då
känns de som de åker runt en kula som slår runt i knäet och nu
har det gått så långt att jag inte ens kan trampa vatten.
aja, hur som helst så ska jag ringa till vårdcentralen imorgon
för är det en miniskelskada så måste jag operera och det brukar
vara lång väntekö och jag vill inte betala när jag fyllt 18!


nog om min skada, snart skaja ta med nåra kakor och smyga in
till sanra, så vi ska fika gott och mysa ikvällen :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0