vad händer under idolpauserna?



när jag var på idolfinalen så fick jag sjukt mycket sms om vad som egentligen händer när det är paus i tv:n och när det är den långa pausen, nyheterna 22.00-22.25. även fått förfrågningar efter, så jag tänkte att jag tar det nu. för de första så skulle man sitta på sin plats en halvtimme innan livesändningen började för att skrika och träna upp lite. det var även lite skämt och sånt för att underhålla publiken och på dom förts pauserna så var det idoler som sjöng bla. mariette tove och eddie. och när det var nyheterreklamen så körde vi vågen i hela globen! och det fanns även tider om när man skulle sitta på sin plats igen då för att träna på hur man skulle göra när livesändningen började igen. och dom sa alltid hur det skulle börja efter en reklam, hur man skulle göra och inte.
ganska fejkat om man tänker efter men det var en sjuk upplevelse att vara där! görs lätt om nästa år!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0