vänt på dygnet? - JA

är det bara jag som vänt på dygnet? gick över till grannen
igår och frågade efter 2 ägg sen kilade jag till elin. helt sjukt
vad ja skämdes, men vi känner dom så de var nog ingen fara.
så vi tog och gjorde kladdkakssmet...kom aldrig till kakan.
poff så var klockan runt halv 2 så jag orkade inte gå hem, då ringde vi
en kille och drygade sönder! hahahah, han var från en annan del av köping
pinsamt, men ingen kändis :( gick och la oss vid halv 5, då var vi trötta
nu är klockan snart halv 2 och jag har nyss klivit upp och sitter och
äter chips :$ hhihiih. tror jag måste vända tillbaka dygnet


ta mig tillbaka till stockholm! 11-13 december
helgen var absolut bäst med världens bästa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0