äntligen besked

JAG ÄR INTE GRAVID :D
aa, började dagen med att kolla upp på ungdomsmottagningen
sov genom hela skolan eftersom ja inte sovit något inatt
lunchade på stan med mamsen efter skolan och vi käkade
middag på donken! supergott. sedan åkte jag till ljusta där jag
är nu och flyttstädade! hur jobbigt som helst fast nu har jag bara
2 rum kvar. det känns bra. sitter själv nu eftersom solle åkte iväg
ikväll lutar de mot en liten utgång, hihi!
och ursäkta att de inte blir nåra bilder men sitter på solles dator
och det betyder att de inte finns några roliga bilder

Kommentarer
Postat av: Mickan

haha man får tacka så mkt!



Gratiis föresten!:D

Nu återstår bara Mitt test! argh! :S

2009-11-27 @ 22:33:09
URL: http://schnajjgol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0