awesome night!

vilken awesome kväll igår! började med att förfesta hemma
hos line med brudar :) sedan åkte vi på fest hos tommy i haga
satt där och tjilldillade med massa folk. tog bussen till granloholm
på fest hos nasse med massa annat folk! superduper härligt
david fick komma och skjusa oss till stan då jag & sandra gick till
oscar och festade med nåra folk där, haha! galet mycket folk
gick ut en stund och träffade ante, alexandra och ronja :)
sedan gick jag tillbaka till oscar och efter någon timme så kom dom
och hämtade mig så åkte jag med ante och sov hos han.
kom hem vid två och somnade typ, aldrig.
vaknade idag vid, eh nångång. efter vi dragit oss i 2 timmar ungefär
så gick vi och skulle käka pizza. så ja köpte en pizza fast jag orkade
inte äta så ante fick den, sen ringde vi dit fredde för att äta resten
men usch, nu skaja ner på lyslördag. hejrå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0