djupare i drogerna

tjena allihopa! nu är det äntligen fredag och då..
äre ju dags för fredagsmys! :D hualigen va härligt
sandra följde med nervösa mig till tandläkaren vid
elva för jag hatar dom! var så galet nervös och hade
inte varit där på 1 ½ år tydligen. så hade förväntat mig
lite hål! men nejnej, inte ett enda hål! ganska duktigt
sedan tog vi en lunch på stan. och nu sitter
jag hemma och peppar! ikväll blir de utgång = framgång
för mig, vad händer för er? :)


bild på mig & min bror sen avslutningen -09 :)
vi är lite propp i huvudet sådär.


Kommentarer
Postat av: nathi'

Hej! Jag har tittat lite i din blogg och den var sjukt fin!

Titta gärna in i min blogg och följ den också via bloglovin om ni tyckte den var bra ((:

Han en bra dag

2009-11-20 @ 18:45:11
URL: http://nnathislarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0