döda ett barn?

har tänkt på en sak, för jag satt ganska nyss och pratade
med mamma. hon tror ju att ja är gravid och allt de är om.
tänk om jag är de? alltså, när hon säger de känns allt som ett
skämt, lixom, nej varför skulle jag? men, det kanske är så
vad händer då, vart ska mitt liv ta vägen då? det känns som
abort vore självklart, som jag sagt i flera år att jag skulle göra
om jag blev gravid i tidig ålder. men döda ett barn, det är nog så att det
skulle aldrig falla mig in. döda en människa överhuvudtaget skulle
aldrig hända! jag börjar bli lite smått nervös.
själv hoppas jag ju på att jag inte är gravid, för allt. nej
men endå vill en del av mig att jag är de, en bebis! en bebis
den känslan vore ju underbar. men vi ser vad som händer av
det hela. nu ska jag bada sen blir de sova.


Kommentarer
Postat av: Line

Naaw, gumman.. Jag hoppas att du inte är det. Men om du skulle vara det, så ska du veta att jag finns där för dig varje steg på vägen. <3

2009-11-25 @ 21:58:52
URL: http://lipstickkiller.bloggplatsen.se/
Postat av: sändruhih

tack älskling. <3

2009-11-25 @ 22:31:29
Postat av: ....

men gö ett test då föfan

2009-11-26 @ 01:04:23
Postat av: Mickan

Först vill jag bara säga till den anonyma- Innan du öppnar käften så kan du ju tänka på att man inte kan ta ett test för tidigt (vet dock inte hur långt det gått nu då, men en jävligt onödig kommentar måste jag säga)



Och till bloggägaren- Vi sitter i samma båt :/ Börjar sj bli lite nervo nu!



Good luck! // Mickan

2009-11-26 @ 17:51:47
URL: http://schnajjgol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0