du var allt för mig

nu är allting färdigbakat! 60 lussebullar och massa pepparkakor
tog flera timmar, dock tog jag ganska många långa pauser mellan
nu är det super varmt i hela huset och jag ska snart lägga mig :)
efterlängtat att sova i min egen säng som jag inte gjort sen onsdagnatt
tror att jag åkt på en ätstörning, inte så kul :/ fast jag vet inte
annars äre något annat som lurar i kroppen. och innan jag lägger mig
så måste jag hitta min tomteluva annars blir de att köpa en ny imorgon
mina stackars pengar :( plus att mina gratis sms är slut! räknat ut att jag
skickar 400 stycken sms per dag i genomsnitt. men mamsen lovade mig
att hon skulle ladda med gratis sms imorgon igen.
usch va tråkigt, nu ska jag gå och sova :) natti natti mina sötiZzzar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0