färga håret? supersugen :)

godmorgon, godmorgen, vilken härlig dag..
aa, om ni hört låten så kan ni föreställa er mig sjunga den! :D
hemska tanke! men iallafall, så godmorgon!
efter min avslutade kväll igår så mår jag verkligen inte toppen!
som jag skrev i sista inlägget igår att ja skulle spy,
kanske jag kan se min framtid? tufft isåfall! fast ja kan ju drömma
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
jag är superduper sugen på att färga håret igen.
antingen mörkbrunt eller ljusbrunt eller så min normala färg
och de är den som är på bilden nedanför.
vad tycker ni? hjälp mig, hur ska jag göra? :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Kastanj brunt tycker jag!! :D

2009-11-15 @ 13:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0