farmville!

känns som jag sovit bort hela dagen! klockan är ett nu
och jag har nyss vaknat :] vaknade av att christian och
bosse kom och levde om riktigt rejält här. så nu sitter jag
och skördar på farmville, det spelet är ju riktigt beroende-
framkallande. jag fick höra att det var lika många som spelar
wow som farmville, ganska ojojoj! och då har inte ens farmville
funnits lika länge. fast nu när jag läste så stog de att det är
ca 60 miljoner som spelar farmville, och 9 miljoner som spelar wow
STORSLAGET! :) men nu skaja slänga i mig lite frukost och
se vad denna härliga dagen har att bjuda på.


Kommentarer
Postat av: Marielle

Var gärna med och tävla om ett unikt Hello Kitty armband från by M! Eller kanske fråga en fråga på min frågestund? ^^,



kram!

2009-11-14 @ 14:28:54
URL: http://mariellep.blogg.se/
Postat av: din bror

HAHAHA!!!, aa men farm är ett fattigt no-betal spel så konstigt att det är många som spelar? hahah xD

2009-11-14 @ 22:10:09
Postat av: emma

farmville is the shit! =D<3

2009-11-15 @ 01:21:29
URL: http://helsingg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0