för mycket

riktigt mycket att berätta idag! kommer bli ett superlångt inlägg fast
det kanske är lika bra. för de första tog jag vaccinet mot svininfluensan
idag och just nu har jag jätte super lite ont i armen. sen hade vi bara
senska så jag slutade kvart över elva, just love it! tog en lunch på stan
med sandra! sedan vid tre mötte jag antonia och vi gick ner till kyrkan
och träffade erik som satt och spelade trummisar när vi kom. och kvar
i kyrkan blev vi, tog en middag på donken och gjorde en fruksallad
gjorde vi oxå. sedan kom massor med folk till kyrkan! och kyrkan är
jätte bra, fast kristna är superbättre så alla vet. vill inte höra något
om massa skit, vill ni inte höra om kristna eller något så uttryck era
åsikter nån annanstans eller skit i att läsa :) aja! haha, arg jag låter
men tog bussen hem när sandra ringde och snackade om slagsmål
så när ja kommer är civilaren där och massa galet, packade och
grejer åt sandra sen vart de som de vart, orkar inte detaljer
FUCK AINA säger jag bara. aja, för de sista så åkte min ÄLSKLING
ut från idol! ja gråter blod, jag grät iallafall när jag fick höra de!
RABIH JABER I MITT ÄLSKADE HJÄRTA FÖRALLTID.
gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0