go your own way

okej, helt ärligt nu! risken för att jag ska få massa problem med
hjärtat är nog jätte stor! jag har rökt för länge,  äter inte speciellt bra.
eller, jag äter ju typ godis och chips HELA TIDEN! och jag stressar
för mycket. jag säger att jag kan göra hur mycket som helst och i
skolan får vi bara mer och mer plugg, hinner inte med mig själv snart.
men jag ville komma fram till att jag ska sluta röka! ska gå ner till
att bara feströka sedan ska det bort helt! annars håller det nog inge bra
i längden, undra hur länge de kommer hålla? inte så länge tror jag
men idag bjöds de på riktig måndagsunderhållning, ni som inte går på
västermalm missade något grymt!


jason mraz - details in the fabric

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0