inte på topp

under förra helgen så gick jag ner 4 kilo på 2 dagar.
inte alls så bra, fast egentligen finns det ju ingenting att
ta bort på min kropp så, de var lite märkligt.
och sen gick jag upp 2 kilo igen och då vart jag överlycklig
fast nu har ja gått ner 4 kilo under denhär helgen igen :'|
alltså, va ska hända med mig? såhär kan de ju inte fortsätta
hört att ja ska äta minst 2000 klc för att gå upp i vikt, men hur
ofta räknar ja hur mycket såna ja äter då, typ aldrig
 
usch, någon kan ju få skänka supermycket fett till mig tack!


(bild den fiesta med nåra folk)


Kommentarer
Postat av: Anonym

du behöver ju såklart inte räkna!

ät frukost:macka/mackor å gröt eller yoggi och ett glas juice

frukt

lunch (ingen töntlunch här)

em:macka eller kakor eller ngt

middag:som lunch

kväll: mackor eller gröt eller fika eller så:)

så kommer det gå finfint - vill man så kan man:D

2009-11-22 @ 16:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0