inväntar jullov!

sista dagen på lovet, hur känns det?  om jag får säga de själv
så känns det förjävligt! det har gått asfort men riktigt kul har jag
haft även fast jag inte kommer ihåg vad jag gjort :) de är toppen
och som (jag hoppas alla vet) så är söndagar en plugg/seg dag!
därför har det blivit massa plugg för mig, alldeles för mycket.
men jag vart på lite bättre humör när mamma kom in och sa att
vi far på idol endå, så nu är biljetterna påväg hem till mig och
bokat hotell + buss. blir i stockholm över helgen då! så underbart
och jag är jävligt trött alltså, allvarligt. gick från mig vid halv fem
imorse till elin och somnade när vid fem halv sex, och jag vaknade
av att elin pratade i sömnen.alltså, helvete va rädd jag vart! och vid
ett väckte elin mig för att hennes mamsi var påväg hem..trodde hon
men nu ska jag pluggilugga lite! tjollahopp


såhär beauty var jag igår, eller natten mot idag när elin
spelade tvspel & jag pratade med dennis i telefonen :')

Kommentarer
Postat av: ellepelle

haha, jag älskar att jag pratade i sömnen <3 underbart! ja, mammas bil hade dött dött dött, så hon kom ingen vart :D

2009-11-02 @ 17:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0