jag kan inte skilja på


stått på julskyltningen hela dagen idag! det gick verkligen supertoppen
för min klass. på morgonen tänkte vi att vi hade alldeles för mycket men på
2 timmar så var det mesta slutsålt och under dagen så hade vi fiskedamm
också och på den gick det mer än 10 kg godis! helt galet. tog en middag
på subway med amanda också och det var galet gott! städade även det
sista ur lägenheten idag så nu är jag klar! precis när jag kliver ut ur lägenheten
så kom det 2 pojkar och sket på mig typ! haha, helvete va rädd jag blev
och dom trodde de var folk där inne och allt vare va! nu sitter jag och proppar
glass och maränger! helt underbart gott. bokat biljetter till sthlms resan har
blivit fixat också.åååh, helt sjukt vad jag längtar nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0