lät du henne komma närmre?

alltså min dag idag var, för patetisk! en brudjävel kommer fram
och ba kastar sin tallrik på mig :') nästan sött, pannkaka & jordgubbsylt
tanken var nog att trycka den i facet, men sorry gumman du träffade bara
 håret! satt med madde och julia i matsalen medans dom käkade och precis
när vi står vi utgången för att gå så kommer den där tjejen som inte ska
namnges och slänger tallriken på mig. men hej hopp, här gick det fort så
sen sprang hon därifrån. gjorde ingenting för nu får hon stå för de som hände
 för hon tror väll att jag är världens minsta brud som inte kommer göra något
(som troligen många tror), men låt henne tro de! för hon vet kanske inte vem
hon har att göra med.  så åkte till hedbergska och var med sandra på hennes
lektion. och nej, ja gick inte runt med sylt i huwe, tvättade bort de på toan och
satt upp håret i en toffs. när ja kom hem var de dags för matte B plugg
eftersom prov imorrn fast jag lyckades somna och vaknade 2 timmar senare
av miniräknaremärken i ansiktet :')
men nu ska jag laga en hallonpaj och vispa lite grädde och mumsa på ikväll :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0