omatchande underkläder

utvecklingsamtalet idag gick superduper bra :)
låg på VG och MVG i ungefär alla ämnen änsålänge.
idrotten hade vi steptest och det ganska bra, lite kondition
har jag väll. sedan gick jag med amanda till gymmet och
tränade ett tag. tog bussen in till stan och köpte ny bh + trosa.
från TRIUMPH


det värsta jag vet, är när underkläderna är omatchande.
inte bara färgen ska vara lika, utan mönstren!
förstår mig inte riktigt på folk som inte har matchande faktiskt
vad tycker ni om omatchande underkläder?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur många läsare om dagen har du?

2009-11-17 @ 21:56:59
Postat av: sändruhih

ligger runt 80.

2009-11-17 @ 22:06:40
Postat av: Maja

Hahaha jag som trodde jag va knäpp:p

Jag klarar inte av att ha omatchande underkläder. Jag köper alltid tre par trosor till varje bh.

2009-11-18 @ 10:01:37
Postat av: sändruhih

dom som inte har omatchande underkläder är knäppa :D

2009-11-18 @ 14:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0