pagefrisyr


alltså, helvete va snyggt de är med page! är så galet sugen på att
klippa det. har väll kännt suget flera år. men rädslan finns ju
som tar över. tänk om jag inte skulle passa i det, visst finns det
hårförlägning men det är så jobbigt att ha. och tänk ifall jag skulle
klippa page också skulle jag ångra mig. jag som försökt att spara
ut håret flera gånger men det växer ju aldrig! och nu när det är
ganska långt, längre än page iallafall så vill jag verkligen klippa av de?
ÅH, ja blir galen :'| jag vill, men endå inte. help meeee

Kommentarer
Postat av: Anonym

De är riktigt snyggt me page, du borde klippa dig, skulle nog va fint

2009-11-05 @ 11:55:56
Postat av: Emelie Edvardsson

HEJHOPP!

Jag har också det där dilemmat! Eller hur att det är en galet snygg frisyr?!Det är det verkligen, men mitt hår växer inte heller så speciellt snabbt... Det är verkligen bara därför jag tvekar - för blir man inte nöjd är det ju typ kört! xD Haha, nejmen då måste man ju vänta jättelänge innan håret blir normalt igen.. Men jag tycker att du skall testa att klippa dig så! Jag skall i alla fall kanske göra det också, hihi.

2011-12-11 @ 16:29:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0