sur tjejen!

äntligen är jag hemma och sitter vid min käraste dator!
klev upp rätt tidigt för att gå och försätta städa hos christian
sjukt jobbigt! och jag är inte ens klar... måste fortsätta imorgon
eller om jag åker dit ikväll. och jag började tänka på en sak
folk som tror att dom känner en efter att man typ träffats på en
fest eller något. jag menar, hur nykter är man? okej, ibland kanske
man är mer eller mindre nykter men varför tro att man gått och
blivit bästa vänner. haha, nån jävla gräns fåre väll vara
och när jag kom hem så funkade inte mitt ljud på datan och internet
var helt fuckt'up. min brorsa hade även lånat min mössa som jag är
rädd om :$ så jag vart jätte arg! nu är jag på sämsta humöret typ och vi
får se vad kvällen har att bjuda på. heirooo  (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0