sveriges finaste underkläder!

Min mormors syster, Carina har en butik som heter Sköna Under
i sundsvall! :) hon är skaparen av den butiken. och som man förstår
på namnet så är det underkläder, för båda kvinnor & män. Hon har
även en butik som heter Triumph, och det för unga tjejer (mindre strlkar)
Men hon var nominerad till Sveriges finaste underkläder så imorse
åkte hon med sin man ner till stockholm då. Och nyss fick mamma veta
att hon vann! så jag vill ge ett stort grattis till henne, för att hon lyckats
så bra och priset är hon verkligen värd.
Kan verkligen rekomendera denna butik också! Jag har bara underkläder
från denna butik, dom är världens skönaste! Dock så är dom ganska dyra,
även jag tycker det men det är dom verkligen värda. Och servicen av
personalen, är som en dröm! Bättre får man verkligen söka efter :)


(på bilden är Carina när hon hjälper en karl)

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag handlar oxå rätt mycket där pga kvalité, storlekar och att jag känner 2 ur personalen sen jag va liten:)

2009-11-13 @ 16:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0