this is my life

det var under några veckor här som mitt liv, gick lite i stup
om jag själv får säga det så.drack ganska mycket, mycket
rökning vart det. men som jag sa då, - jag lever mitt liv, min dröm
sen fick jag höra av för många att jag blivit så förändrad.
därför har jag nu tagit steget till att bara umgåsdricka, men även
det ska bli väldigt sällan. och som jag sagt blir det poff bort med
rökningen :) visst är det kul ett tag, men när man märker att andra
reagerar negativt på det så är det inget kul längre. och ska börja
träna supermycket nu och lära mig att beröma mig själv :)
hoppas att jag blir en ännu bättre person då, börjar känna hur mitt
gamla jag kommer tillbaka! så nu ska jag ut och gå med amanda! hejhopp


affe feat söder - vilsna själar

Kommentarer
Postat av: Maja

Härligt att du fattat det där så tidigt:)

Ni har jua lltid mig att vara hos om ni vill göra nåt ist för att festa;) Även om jag är hemma:)

2009-11-11 @ 18:55:59
Postat av: sandra

du är så bra majsaaan! :)

2009-11-11 @ 19:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0