what I did to you

superduper trött är jag, sängen skriker efter mig nu
och en inflammation har jag fått i fingret också! riktigt ont
funderar på att ta sovmorgon imorgon eftersom jag redan
är klar med psykologin och det finns ingenting att göra
eller så tar jag smällen att få ogiltig frånvaro.. hm
och det första jag märkte imorse när jag loggade in på bdb var
att någon anmält typ fyra bilder :) hur kul liv har man då?
det värsta var, att en av dom bilderna var från google! men hallå
orka, har man inget liv så visst. läju lägga ut dom igen
men nu ska jag sova och tänkte bjuda på lite bilder sen igår
på julskyltningen fast bilduppladningen var fett seg. gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0