allt vad jag har

kan ingen trolla så jag blir frisk? dör verkligen
inte ätit sen igår på dagen, vid 3. alltså inte ätit på över
ett dygn + att jag inte ens druckit vatten eftersom min hals
är så tjock, halsmandlarsjävlar! grym frossa, kallsvettas hela tiden.
knappt någon balans i kroppen och sprängade huwevärk.
och hosta har jag haft sen nåra veckor tillbaka men nu när jag hostar
så är de som värsta usa kriget i mitt huwe :(
fick höra att de kan vara körtelfeber så om de inte är borta tills imorgon
så skaja till vårdcentralen och kolla skiten för om de är något sånt så
skulle de sitta fint med pencilin för till helgen åker ja till östersund.
och ett fint bandage sitter på mitt knä just nu, de dog lite hårt efter igår

hualigen, mitt liv låter inte alls bra nu heller
hahaha, tragiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0