barista är inget första val längre

tog en lunch på stan med elin idag :) sedan gick vi runt på stan och
köpte present till bebi som fyller år idag (torsdag). färgade håret också,
blonderade ännu mera. jag & elin la lite pärlplattor osv.
på kvällsidan åkte jag & elin ner på barista. tog en varmchoklad sen kom
vi på att vi hade wienerbröd i väskan så vi tog en varsin. och när jag går
på toa kommer en personal och säger att man inte får ha med eget fika
så elin säger vänligt att, okej då vet vi tills nästa gång :) och då får hon
ett otrevligt svar tillbaka "det borde ni väll fattat" . och vad gör personalen
då, jo hon häller stearin på min telefon som ligger på bordet. BRA DÄR
fittigt gjort, så vi gick därifrån och åkte hem och la mera pärlor.
men vilken policy har dom där egentligen? hade vi nu varit vuxna så
hade som absolut inte gjort så utan bara för vi är barn, ungdomar lixom-

  
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0