call nine one one

jag förstår inte? jag börjar tro att min mamma slänger mina
strumpor för att jag ska få massa omaka par. idag så letade
jag strumpor i min låda säkert en kvart. det slutade med att
jag tog ut allting från lådan, en sak i taget. kom iallfall fram till
att jag har INGET riktigt par av mina strumpor! jag kan inte
ha omaka par, men engång i tiden hade jag faktiskt riktiga par!
alltså måste de vara i tvätten som dom försvinner...skyller på mamma
men jag var nyss in på brorsans rum och tog strumpor av han
blå/grön randiga med en clownelefant på :$
resten av min outfit idag är stora mjukisar, ett linne & bolero.
börjar halv ett idag, orkade inte gå på styketräningen. så jag sov
fan va trött ja börjar bli i skolan, jävulskt slapp.
men så jävla mycket läxor så jag vet aldrig vart jag ska börja nånstans
elller...så skippar ja alltihopa :) så brukar de bli




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0