det blir värre & livet bevisar det

okej, glöm det som jag skrev i förra inlägget. bloggen kommer nog bli det som jag
kommer leva nu på, fast det kommer nog att bli mer känslomässiga inlägg under
den tid jag går igenom nu. känns inte riktigt som att något är bra, verkligen ingenting,
och jag vill verkligen klara mig igenom det här själv, måste  vara en första gång.
alltid haft folk som stöttar mig men fler och fler försvinner ju med tiden.
men så äre ju, inte bara för mig. ni känner kanske igen er, men nu försöker jag ta
mig igenom skiten helt själv, frågan är ju hur långt det kommer funka.
jag har inget hopp till något, kommer mitt trasiga liv någonsin att bli helt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0