dont leave..

idag, vaknade jag och hade sjukt ont i tungan!! jag dog nästan
åkte på birsta med familjen, astråkiigitigigit :s ja har damp också, ja
skulle käka en varmkorv, de gick ganska bra. tills jag ät brödet
och det fastnade i min piercing. alltså kan ja inte äta bröd nu.
får inte äta något hårt och mjukt går inte äta = INGET BRÖD!
och min familj är bajs, mina föräldrar bråkar asmycket nu
undrar hur fan det här kommer sluta, snosar inte mot det bra iallafall
och nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra ikväll
inge drickande blir de iallafall för min piercing :) jag sköter den
med ömhet och kärlek, baby. och är inte så svullen längre
de är finfint, och jag mår finfint. livet är på botten, oja
hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0