livet blir bättre

vet inte riktigt varför, men jag har inte humöret till att blogga längre.
det är verkligen superkul men jag vet inte, de känns.. ingenting
men igårkväll kom jag hem från östersund, helhelg med elin och folk
vi var runt 60 pers som bodde på en skola. på fredagen så gick tåget
från sundsvall vid fem och vi var framme vid halv åtta. då gjorde vi inte
så mycket :) de vart en lugnt kväll. lördagen spenderades på boda borg
alla banor var typ trasiga men vi gjorde så gott vi kunde. kvällen så kom
min gubbe in till östersund, martin! :) så var jag & elin med han gurra simon
och nån till. på söndagen kunde de inte bli bättre, vaknade av att åsa hällde
vatten över mig :'| men dagen spenderades då på storsjöbadet. det är
östersunds paradisbad, längtar verkligen tills vi får paradisbad i sundsvall.
tåget hem gick vid fem så vid åtta igårkväll var jag hemma.

efter att ha pratat i telefon med martin rätt så länge igår så har jag inte alls
sovit mycket så det var riktigt svårt att komma upp! sov igenom alla lektioner
men på lunchen åkte jag in till stan för att käka med mamsen. halv två
tog jag bussen till sjukan =) och när ja åkte hem mötte jag ingen mindre än
denka! ojoj, stjärna. men nu är jag astrött, vill sova! men ska se idol sen
skaja ut med elin och rökaaaaaa en cigg innan jag lägger mig.
förlåt för de långa inlägget, he he he. men de var för de mesta min superhelg!

   
ååh, nu blir jag galen. de kommer fler bilder senare :)
håll er uppdaterade! en mycke mysig puss på er allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0