drömkillen!

tänk att ha en pojke! själv vill jag att en kille för de första ska vara fin
i mina ögon! jag går från början på utsidan och det är något som jag
kan stå för! vissa gör ju inte de, men utsidan är det som ger insidan
en chans som det sägs. och han ska vara jätte mysig, lite smått romantisk
lixom, vara lätt att prata med och ha sjukt bra humor! en pojke,
som endå är lite barn inom sig, för det är jag! som man bara kan leka med
kuddkrig, ut i snön och bygga en snögubbe. bara vara barn men endå
inte ha ett omoget förhållande. som har lätt för att förstå saker, som finns
när man behöver och vid andra tillfällen också. men samtidigt ska han
kunna festa också, inte vara så överdrivet blyg. lite blyghet det är bara så
himla sött! då faller jag ganska direkt!

åhnej, eller som ni förstår är det här min drömkille då :')
sen är ju ingen perfekt utan alla har sina brister men någon
kille i denhär formen, så svävar jag på rosa moln sen!
ge mig honom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0