fet tjej? oja, absolut

yämaaaaan. åkte ju hem idag på lunchen. somnade dirr när jag
la mig ner i sängen. sov till 5 ungefär, med världens feber!
mötte elin och fick pengar så nu är jag rik..ne, de var till mamsen
vi far ju till stockholm och ser på idolfinalen. så mamma min var gullig
och bokade asbra biljetter. sen försökte jag äta fast de gick inge bra
troligen för att jag åt nån soppa mamma ska äta en månad för att gå
ner i vikt. den var asvidrig, typ bara grönsaker. äckliga dessutom
och sen bakade jag chokladbollar. asgott! tänk om dendär anna skipper
skulle följa mig en vecka, hon skulle totaldöda mig. äter fett hela tiden
dygnet runt verkligen. köper kakor på skolan, dricker varm oboy, efter
skolan far man in till stan och köper något gott. hemma äter man bara
glass, chips och massa fett. och kvällen avslutas oftast med att ta
en tripp ner på ica och då köper jag en paj eller kladdkaka eller något
liknande. haha, inte bra! men snart väntar tandläkaren..
åh, gråt med mig :( då kan jag gärna få vara sjuk! sjukt nervös


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0