filmtoppen

och idag är jag lika sjuk igen! men igår såg jag faktiskt, en
riktigt bra film :) den var väldigt berörande & man vart så gripen.
helt ärligt så grät jag! helt klart värd att se!
aja, idag är jag hemma igen! andra dagen borta från skolan, wiho
nej, missar alltför mycket känner jag. men tog och ringde vårdcentralen
idag men de fanns ingen tid så jag ska på primärvårdsjouren ikväll.
de är som akuten ungefär, aja! :) hoppas på pencilin gör jag. men något
som är riktigt bra med att vara sjuk är att ja får inge röksug! de är toppen


WHEN A MAN LOVES A WOMAN
"piloten Michael och hans fru Alice lever ett på ytan lyckligt liv,
men under hela deras äktenskap har Alice smugit med sitt svåra
alkoholproblem. När hon till slut kollapsar läggs Alice in på en klinik "



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0