he's in love with me

cause he's in love with me
- gumman, en dag ska han nog komma över mig

så jävla tragiskt att du ska behöva beté dig som en fitta
mot ditt jävla ex. och när du håller på som du gör, så fattar
din brud att du inte kommit över mig. jag skiter totalt i dig,
så jävla totalt! vill inte ha ett skit att göra med dig efter allt
du gjorde mot mig. ett jävla mirakel att du ens fick en jättebra
och gullig tjej efter de, men varför ska du beté dig som ett svin
mot henne oxå för? du förstör så jävla mycket för dig själv men
det värsta är att du inte fattar de. och hur smart är de att säga
till din tjej att säga att jag förstört ditt liv, och sedan när hon ställer
frågor tillbaka så reagerar du som du gör.. hon fattar allt!
du är riktigt jävla pantad, och va riktigt jävla stolt över att du hamnade
på min blogg, ett helt jävla inlägg riktat mot dig!
BRA JOBBAT GUBBEN

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har inget me de här att gö, men om de är om Jon, så tkr ja att du inte borde skriva sånt.

2009-10-28 @ 18:22:59
URL: http://jackiiejacob.blogg.se/
Postat av: L

Haha, kommentaren :)

Du har rätt, du har ingenting med det att göra, så varför yttra sig om saken ?

2009-10-29 @ 03:08:34
URL: http://burbery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0