käraste tungpiercing

jag måste sluta leka med min tungpiercing! den är bara för jobbig
man måste vara så himla noga med allt! inte ta med otvättade händer
i munnen, tider för munskölj (30 min före/efter tandborstning). munskölj
2 ggr om dagen i 2 veckor, sedan 1 ggn om dagen i 1 vecka sen ska man
bara skölja med vatten och trappa ner för att låta tungan sköta piercingen.
man ska inte leka med piercingen heller, och det är ju de man vill!
under dessa 4 veckor efter man tagit piercingen får man inte byta
stav eller smycke, inte heller pussas, strula eller oralsex. och undvika
att dricka ur samma glas som andra + att skölja munnen med vatten
efter varje intag av mat eller dryck. inte heller röka eller snusa!
äta normalt, men det är hur svårt som helst! helt, nej de funkar inte
och pratar så gott du kan, annars är risken stor för läspning.
annars rekomenderar man krossad is + alvedon!
och de pga. svullnaden och värken som kommer dagen efter + framåt

så lever jag med min tungpiercing.
mina dagar består av piggelin + vaniljyoghurt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0