men jag ska bara!

just nu känner jag mig som alfons åberg! allting blir, - men jag ska bara
borde egentligen sitta och plugga svenska för imorgon väntar ett svenskaprov
som ska innehålla språkhistoria! av allt, som jag verkligen inte kan lixom.
svenska b är nog ingenting att leka med säger jag bara. eller, har man lätt för
de så kanske. men är inte så intressead av svenska eller inget ämne egentligen
så det blir inge kul att läsa om skiten! men somsagt, jag ska plugga.
jag försöker alltid hitta på massa undanflykter för att inte behöva jobba.
änsålänge har jag väll lyckats ganska bra men tror de blir sämst i längden
det var lite sämre, men jag ska börja lämna in läxor i tid! undra hur de kommer gå!
men nu ska jag bara gå ut och leka med elin en stund
sen kanske ja ska plugga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0