near to you

snart ska jag goa iväg med papsen jacka till skolan.
fast första lektionen är styrketräning så jag går nog in
till mammas jobb och käkar lunch där :) är fortfarande super
sjuk men missar så fruktansvärt mycket när man är borta.
så jag skippar att va hemma och tar steget mot att bli mer sjuk.
ååh, varför ska man missa så mycket? =( sämst- ja blir ledsen
skolan är alldeles för mycket ibland, det håller inte
läxor hit, och läxor dit, läxor upp, och läxor ner. överallt
fast elin kom på en smart sak, att gå till skolsyster istället för att
ringa vårdcentralen kan jag gå till skolsyster! DE KALLAR JAG SMART
vårdcentralen får man ju endå vänta flera hundra dagar att komma till.
hahaha, fan va negativ jag är till allt- men något som är bra var att
jag gick upp i level på cafe´world! woho! :D något ännu bättre är..
jaru, nu vet jag inget. men allt är inte på topp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0