p o j k a r

svaret är här! jag har gått med halsfluss under tiden som
jag varit sjuk & dessutom ett sprucket blodkärl i halsen.
nu går jag på pencilin! och nyss ringde min telefon, dolt nummer.
panikslagen så svarar jag och hör en kille. han börjar berätta om
vem han är fast jag vet fortfarande inte vem. tillslut så hör jag hur
han börjar runka. så jag lägger snabbt till elin i samtalet.
tillslut så kommer han och allt möjligt, och jag skrattade mig genom
hela samtalet. men söt som jag är frågade jag hur stor han hade
och han svarade: 17, 17-18 något. men patetiska killar som ringer
för att runka. snacka om att inte få bättre. så säger han att han sett
mig i bikini. men hallå gubben, de är du inte ensam om! sommaren,
inte går ja superklädd då? - nejnej! och detta fick ja nyss på bdb

"tja snygging om du camar med mig s
å får du bestämma vad jag måste göra med min sagge i cam ;)  hur elakt det än är (A)"

men töntar, ge er! ni är så patetiska, ingen tjej vill ha killar som er.
iallafall inte jag så jag säger bara en sak, ge upp!
fan, märker att jag blir less på sånhär skit. så gonatt



Kommentarer
Postat av: eeriikk

HAHAHA, vilket jävla vider :p

2009-10-07 @ 17:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0