piercing imorrn, ohyes!

kunde jag bli förskyld mer lägligt eller? - NEJ, STORT NEJ!
bara för att jag ska pierca tungan imorgon så måste jag ju självklart
bli riktigt jävla stenförskyld idag! när man är förskyld så får man inte
pierca sig pga. att man får större infektionsrisk då. det är så illa
så att idag när vi hade omvårdnad så skulle vi rädda en docka. och jag
fick göra SIST för att jag är så himla förskyld, hur nice är inte derå
blir så sjukt mobbad! haha. men nu sitter jag och lyssnar på massor med
depplåtar och tuggar tuggummi och hoppas stenhårt på att bli frisk tills imorn.
undra hur de kommer bli? annars har jag en idé, en strålande ide!
- att, jag ska snyta mig hur mycket som helst så att jag inte har något alls
kvar i näsan. då kanske inte piercaren märker att ja är förskyld :D hehe
JUSTE, NU KOM JA PÅ ATT JA MÅSTE LETA MITT LEGG!!! gah
HEJDÅ
!!! :) kommer inte hitta de, men faaaan!! annars blire ingen piercing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0