plugg, bara plugg

epilepsi...
nu sitter jag och försöker ta igen massa i skolan!
ligger inte alls på topp, men så nu sitter jag och skriver
om epilepsi. den uppsatsen skulle vara inne förra måndagen.
mycke, mycke bra av mig där! åkte hem från skolan vid elva
för jag skulle inte va med på idrotten + styrketräningen.
pencilin är bra ibland, så jag tog med skolan hem! när jag skrivit
klart dethär ska jag fortsätta med alla andra ämnen... på torsdag
har jag ju svenska prov, om fornsvenska och allt dedär. kan verkligen
ingenting! har lust att ta ett sabbatsår, eller att hoppa av skolan helt!!!! åh
jag orkar verkligen ingenting, skolan är så tråkig!

men nej, nu ska jag fortsätta med plugget och fortsätta plugga enda
tills ögonen ploppar ut & det är inte alls länge kvar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0