såren läker med åren

idag blev lilla jag hemma från skolan! efter en natt med
nästan ingen sömn eftersom jag hunnit blivit sjukare under natten.
klev upp imorse vid sju för att försöka få i mig lite frukost men
de gick inte alls nå bra. gör sjukt ont bara jag sväljer så nja.
men sen somnade jag om och vaknade vid ett och då var det dags
för att fixa en god lunch som jag skulle äta. jag fick faktiskt i mig
2 tuggor sen gick de inte mer. plus att jag skulle spotta när jag klivit
upp och då ser jag att jag spottar blod!! tror ni jag dog eller? jag kan tala
om att de gjorde jag. så jag bestämde mig för att kolla mina halsmandlar
tror dom är väldigt svullna, fast jag vet inte hur dom ser ut normala :$
men om dethär fortsätter så ringer mamsen nog vårdcentralen imorgon
för jag vill ha pencilin mot skiten innan jag åker! bara 4 dagar kvar nu tills
jag och mina bebisar åker till östersund för att bada & gå på boda borg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0