snubben från com hem

jag gick nyss ner för att jag hörde någon okänd röst
prata. och nere i köket så var min mamma, lillebror och
en karl från com hem! och när han skulle gå så sprang min
lillebror kevin (4år) emot han, och ropade
"hejdå pappa, en kram" sen till sin förvåning såg han att det
inte var pappa så han frågade, vem är du?
han från com hem svarade : va?
så han frågade åter igen: vilken gubbe är du?
och han svarade: jag är com hem.
min lillebror svarade då tillbaka, jag är hemma. men jag tycker
att du borde gå härifrån.

hahahahah, det var riktigt pinsamt! och då satt jag i köket
och skrattade riktigt högt! usch, hahah! ohno




Kommentarer
Postat av: sanra

HAHAHAHA han kom o plinga på hos oss också. men ja sa att dom inte var hemma :D hahahah. din lillebror är bäst <333

2009-10-26 @ 18:26:47
URL: http://sanraandersson.bloggplatsen.se/
Postat av: juulia

HAHAHAHAH söt

2009-10-29 @ 15:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0