tärt liv alltså

tuddelu! jag var duktig nog och tog med mig amanda
och sally på promenad till ica förut :) för jag köpte yoghurt!
eftersom min tog slut förut. sedan stannade vi i lägenheten
oså då kom anton chruste & ante och lekte med oss!! askul
eftersom ja inte varit med dom på superduper länge.
och nu är min tunga jättesvullen och jag har så jävla ont
ursäkta, MEN FITTONT! :( äter massa piggelin, is och ipren!
det är nog värt de. som mamma sa
"ska man vara fin, får man lida pin" jajamen, the truth.
fast ibland har jag jätte stor lust att ta ut piercingen och ba
önska att skiten går bort. men sen så, jag har ju velat det här
super länge! så, ska nog stå ut. fast ja blir jätte rök/drick och
godis sugen. men kan inte äta något! får ju inte äta stark mat,
hård mat, bananer eller spagetti. sen är de ju rätt så svårt att
tugga oxå, så typ ingenting funkar. och nu sitter mina föräldrar
och tjabblar, tyå bråkar. åååh, ja blir aslesss
nu skaja gå och tröst äta tänkte ja säga, men ja ska nog gå
och dööööööö, dom är fittiga!!!!!!!!!!! :s dö hejdå :)))
sötisar. fyfan va illa för er att läsa denhärskiten, hihi :$ puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0