vila i finaste frid

2 år 1 månad
25 månader
742 dagar
17808 timmar
1068480 minuter
64108800 sekunder


hjärtat, det skär i mig att vet att din död hade kunnat förhindras.
du var ljuset i livet för väldigt många personer, du sken upp varje
dag som ingen annan kunde. det skär i mitt hjärta när jag möts
utav minnen, men jag vet, älskling jag vet att du vakar över oss.
tiderna är svår, jag känner hur mitt hjärta slutar slå.
ingen annan person har fått mig att kämpa som dig, jag såg hur
väl du kämpade dina sista månader i livet. i din närhet kunde
jag inget annat än lé. den sista gången jag träffade dig, kommer alltid
vara något så otroligt betydelsefullt
. men förlåt, hjärtat förlåt för att
de blev som de blev. skulle den stunden komma igen skulle allt vara så
annorlunda. jag ville aldrig att du skulle se mig gråta, men att veta att
du skulle försvinna var den västa tanken av alla.
älskade moster, jag skulle göra allt för att kunna få dig tillbaka
du förblir min livsglöd i livet


Kommentarer
Postat av: elin

fint skrivet älskling!

2009-10-14 @ 17:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0